lördag 6 mars 2010

Mera fynd


Det fanns lite saker som jag glömde skriva i förra inlägget. En sak att tillägga är att det blev en del Cafe Mocha på Wayne's med Cami ;) Nam nam! Och jag drack en del festis också...

Vi hade tur som hittade Lagerhouse i Stockholm, underbar affär. Jag köpte en tvättsvamp med en figur från pacman spelet, doftljus samt en vaxduk. Finns så söta saker där.

Topshop hittade jag också en längre tunnare lila tröja med knappar för 150 kr. Mycket fint där också men rätt så dyrt.

FACE Stockholm hittade vi också, jag köpte ett set med flera olika produkter, shampoo, tvål, balsam m.m. flr 150 kr. Har inte testat nåt av deras produkter så tänkte att jag kunde pröva denna.

Idag har J och jag ätit på Spices, bra när de ha lunch också på lördagar. Sen åkte jag på loppis och hittade en Leonardo vas i rosa som jag har men i fyrkantig modell för 3,50€! Supernice ^^ Och en svart satin festklänning utan axelband, första gången jag hittar en som satt perfekt utan band! Den var från Only och kostade 5€.

Om jag är sugen på att shoppa åker jag på loppis istället för stan. Då är det nästan säkert att det går mindre pengar :P

Igår tänkte vi kolla på en soffa som mamma hade sett i nån reklam, men det slutade med inköp av säng istället! Vi prövade ligga i rätt så många och det blev en 160cm bred nu ^^ Det blir rätt så trångt i en 120 cm säng när vi ett 2 personer + en katt som ska sova också :P Ett fynd var det i alla fall, den hade kostat över 700€ Men blev under halva priset! 10 års garanti också. En säng är nog viktigare än soffan just nu. Så om någon är intresserad att köpa vår 120 cm säng så säljer jag den för 25€, bara att avhämtas :) Vår nya säng kommer inom 2 veckor och blev en födelsedagspresent. Happy!

2 kommentarer:

  1. men nina, sluuut å hitt såde myki perfekta rea saker.. :( du e värr än camilla å he e orättvist mot oss ader som int hittar på rea typ na bra :p

    SvaraRadera
  2. He e bara ti fara ti Swe Hanna, du hittar säkert ;) Nå ibland ere små storlekar som e kvar å då kan man ha tur :)

    SvaraRadera