söndag 26 september 2010

The weekend

Vad helgen gick snabbt! Lördagen var det mycket folk hela tiden så det fanns att göra, trevliga kunder man träffade på också. Kan inte finnas nåt bättre när man ger allt för att kunden ska bli nöjd och sedan får positiv feedback, det sporrar en att jobba vidare ^^ Jag trivs så bra på mitt jobb med härliga arbetskamrater. Och underbara produkter förstås... :P

Blev ganska tidiga natt igår när jag var så trött, så idag har man hunnit städa, laga mat och tvättat (maskinen är ännu igång) samt ett varv på loppis med J's syster. Nöjd med mina fynd: lila tröja som ny från H&M för 2€ (bild nedan, finns nu att köpa för 19,90€ på normalpris!) grå klänning ny H&M 2€, rosa t-shirt från Zara med kattryck 2€, ny svart bolero med rosa detaljer från Ming 5€, svart fest klänning från Sisters point 5€, ny grå stickad tröja från Vero Moda 3,50€ samt en häftig topp med tryck från H&M 0,50€. Så jag är nöjd, speciellt med klänningen, äntligen en ny "den lilla svarta".

Nu blir det att ta en promenad när det är soligt och fint, ska iväg med nån Avon katalog här i närheten ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar