tisdag 19 oktober 2010

7 saker

Utmanad av Cami, utmanar de som vill :P

1. Jag diskar alltid med plasthandskar om jag inte har bråttomt, får lätt torra händer.

2. Är rädd för bakterier så när jag städar wc så sprayar jag på rengöringsmedel och sen torkar ren med hushållspapper eller wc-papper. Insidan tvättas med borste förstås. Skulle aldrig torka med en trasa!

3. Efter att jag fick reda på att man ska ha tandborsten minst 2 meter från wc-stolen för att undvika att bakterier sprids spolar jag alltid med locket fast.

4. Jag har opererat blindtarmen när jag gick första året i skolan och missade julfesten pga. det.

5. Jag har spelat Wow och har en lvl 80 night elf och tycker att det är roligt. Spelar nu som då. Tyvärr så är det många som tror att inte tjejer vet något om det.

6. Jag brukar sjunga här hemma min egen låt "you has les fossings, fossings, fossing fossings!". Fossing = söta tassar på Snowball. Tror bara J fattar de :P

7. Jag hatar gröt och äter inte det alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar