torsdag 21 oktober 2010

Sy -


Äntligen fick jag mitt ärende fixat! Eller en del av det så att säga. Nu blir det att börja räkna ut hur många timmar i veckan jag har jobbat sedan 2009, suck. Kommer att ta en tid! Vet att jag inte ännu har överstigit veckoantalet så tillsvidare fortsätter det som vanligt. Men har att göra sen i helgen, blir att ta fram kalendern från ifjol och räkna. Får hoppas det är en hel del som jag får ut av det sedan bara.

Tog nyss och sydde en duk till mitt "sminkbord", samma som jag har på ett annat bord i rummet och det blev riktigt bra ^^ Tyget köpte jag på Ikea och det är formgivaren Anna Salander som har designat tygmönstret. Här hittade jag en bild på flickr.com där någon har sytt en väska av det tyget. Det är inte jag som har sytt den :P

Dricker nu en kopp kaffe och tvättar för fullt. Härligt med lediga dagar när man hinner med sånt. Väntar också på svar angående parkeringsplats, för nu är äntligen allt extra bortflyttat från gården och det verkar finnas flera lediga. Med värmestolpe vore perfekt! Jag trivs verkligen att bo här nu, de har lyckats kombinera färgerna svart, grått och vitt på huset och balkongerna riktigt fint. Många höghus har fula bruna färger eller balkong i nån stark färg som röd eller gul, blä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar