måndag 15 november 2010

Brunette


Har äntligen delat upp alla inlägg i kategorier och raderat en hel del inlägg som jag inte tyckte var så intressanta längre, så nu är de under 200 i alla fall. Så nu är det lite lättare att hitta :) Kommer säkert att ordna upp lite bland kategorierna sen, men nu får det vara så där. Det tog ett tag att lägga etiketter på inläggen också. Just nu dricker jag glögg och äter Annas pepparkakor ^^ Ikväll kommer också mitt Avon paket, äntligen! Längtar efter att få bläddra i jul katalog nummer 2.

Nu har jag också bokat tid för färgning den 1.12 hos bästaste C ^^ Sist jag var och färgade var i augusti, tack vare Maria Nilas hårmask behöver jag inte färga håret så ofta. Innan dess var jag i mars senast. Min utväxt syns inte så bra, bara om man kollar riktigt noga. Det kostar en del att färga det men det är en lyx jag ändå vill unna mig, med tanke på hur bra färgen håller i sig sen ändå. Jag trivs som bäst i mörkbrunt och jag tror att det får bli ännu lite mörkare denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar