söndag 14 november 2010

The Falsies Black Drama


Under min resa i Sverige köpte jag en ny mascara, eftersom jag hade glömt bort att beställa någon från Avon. Jag minns inte sist när jag har köpt en mascara i butik, måste vara nästan 3 år sen? En sak noterades: de har blivit otroligt dyra! Avons har alltid varit bra för mig men bestämde mig för att köpa en som ger fina, täta fransar med en mer intensivare svart färg. Avon hade för ett tag sen Superfull mascaran i blacketst black, men finns inte för tillfället och den var underbar. Det är verkligen skillnad mellan svart och en intensivare svart.

Köpet blev från Maybellines - The Falsies Black Drama. Den finns även i "vanlig" svart färg. För mig så passade denna jättebra och gav fina långa fransar och en mer festligare look. Så för mig får den 4/5, lite minus pga. att det är en ganska "våt" mascara.

2 kommentarer:

  1. har kommit fram till att jag tycker om dina recensioner. Korta och koncista! Funderar på om jag själv borde recensera mina mascaror, speciellt dem jag gillar :) Skulle säkert vara en bra idé? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vad roligt att höra!:) Jag föredrar själv också att läsa lite kortare recensioner. Ja gör det - man får alltid lite tips och har det sen i bakhuvet när man skulle behöva köpa en mascara :) Roligt att läsa recensioner :)

      Radera