söndag 28 november 2010

Första advent

Ljusstakarna och det mesta av julpyntet har redan varit fram här ett tag så här är det i alla fall stämning :) Termometern på balkongen visar -11 grader, brrr. Motorvärmaren är kopplad, min bil startar knappt utan den i detta väder. Tur att vi har fått bilplats med elstolpe i alla fall, vintern är räddad.

På tal om julpynt så har jag ännu en ljusstake som jag vill ha i köksfönstret, det är bara det att jag behöver "sinitarra" för att få den att hållas på det smala fönsterbrädet vi har där. Måste komma ihåg att köpa det någon dag. Undrar föresten när skattepengarna kommer? Jag har verkligen ångest när jag kollar på mitt konto nu. Som tur så är alla räkningar som behövdes betala fixade. Måste fortsätta julklappsfixet nu snart så man inte behöva stressa de sista dagarna före. Skönt ändå att man får lön den 25 sen!

Blir att göra sig i ordning nu och sen iväg och köpa en blomma innan kalaset, jobb som kallar sen imorgon bitti. I nästa vecka är det också Avon demo som gäller samt frissabesök :) Nice ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar