söndag 21 november 2010

Julöppning

Idag har det varit julöppning i Vasa och de har haft program på torget hela dagen. Själv jobbade jag 12-16, speciellt efter 15 var det mycket folk, speciellt i köpcentrumet! Dagen gick snabbt ^^ Julprogrammet slutade klockan 18 men jag åkte hem direkt efter jobbet. Fick lite mera julstämning, har nyss lagt upp en lysande stjärna i sovrummet också. Har en till men tror att den hamnar i köket eller inte upp alls. Talade nyss med mamma och hon hade hittat gardiner till köket och vardagsrummet, så de tar jag med i veckan! Ska bli skönt att få upp något i vardagasrummet, att det var rätt längd ännu till så behöver man inte skaffa det på ett tag :)

Nu ska jag fortsätta mysa med glögg och Annas pepparkakor, sen förbereda min Avon demonstration som jag har på tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar