söndag 21 november 2010

Kommande vecka

Måndag: Besök till arbetskraftbyrån, banken och fpa. Hälsa på mommo och moffa på kvällen, hem till Nkby.
Tisdag: Avon demonstration, lägga in Avon beställning.
Onsdag: Jobb + dela ut produkter?
Torsdag: Jobb, posta brev, betala räkningar, planera julklappar.
Fredag: Jobb, idol tittande
Lördag: Jobb.
Söndag: Städning om jag inte hinner tidigare!

Är det månne lillajul på lördag eller söndag? Har ju själv svensk kalender så. Hänger inte med riktigt :P Om det är på söndag kanske jag åker iväg till hemstaden, återstår att se. Bra att ha en lista så jag själv kan kolla lite vad som ska göras under veckan. Julklappar ska börja inhandlas också tror jag i slutet av denna vecka, måste bara se hur mycket som går åt till räkningar först. Annars tar jag resten när skatteåterbäringen kommer. Som tur är så fixar jag det mesta från Avon :)

2 kommentarer:

  1. På lördag kommer lillajultomten iallafall, haha ;)

    SvaraRadera
  2. Jepps, han har kommit redan hit i smyg, 2 paket väntar ;)

    SvaraRadera