lördag 27 november 2010

Lillajul

Det är det idag! Och det märks - i huset mitt emot har det inte funnits nån julbelysning alls och jag har haft min ljusstake nästan två veckor och nu plötsligt är det massor uppe. Det är många som tar fram allt på lilla jul antar jag.

I mitt paket så fanns en fin röd duk, jag som funderade hårt igår vad jag ska sätta på vardagsrumsbordet när jag nu har nya röda gardiner :P Sen också en fin kaffeburk som var i svart med Mumin motiv i silver som på bilden nedan till vänster och lite kinder choklad. Jättegott ^^  Efter jobbet idag hämtade jag också pepparkakor med glasyr från ett bageri, mums :)

Det blev verkligen stress-städning igår innan jobbet, men skönt att det är städat nu så det var verkligen värt det. Skulle aldrig ha orkat idag! Känns bra att äntligen ha gardiner, julmys och städat ^^




Bild lånad från martinex.fi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar