onsdag 10 november 2010

Snö

Kom hem igår x-antal timmar försenat pga. snövädret i Stockholm, så vi fick vänta länge i planet på att någon som skulle komma och tvätta bort all snö från planet innan vi fick lyfta. Vi stod i kö och de hade massor att göra men vi kom äntligen iväg sen. Blev att hämta mat direkt eftersom jag var så hungrig, trodde jag skulle vara hem vid 6 tiden redan så. Enda positiva med hemresan var att Starbucks fanns mitt emot min gate :) Så det blev en special hot chocolate eller vad det hette och den var god.

Nu är det jobb som gäller och sen pikkujoulut på lördag. Blir att städa lite hemma också, dock var det dammsugat och fint när jag kom hem ^^ Nu tvättas det så mycket jag hinner, det finns en hel del tvätt!

I Falun så besökte vi också Myrorna där jag prövade två par Acne byxor, men de var så otroligt små i storleken så de gick knappt på! Men hittade ett par J.Lindeberg jeans istället för 160 kr som satt fint på och såg nya ut, så jag är nöjd ^^

Nu ska jag tvätta vidare och fixa här hemma, kanske packa någon klapp? Måste erkänna att jag inte har så bra ekonomi denna månad med tanke på hur mycket jag gjorde av med under resan, men nu ska jag försöka att inte shoppa något extra alls! Handlade dock en del mat idag så man borde klara sig en tid. Lönen kommer i slutet av månaden och sen skatteåter bäringen, vill börja fixa klart alla klappar nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar