torsdag 25 november 2010

Tvättbjörnigt värre

Idag har jag hunnit köpa lite julklappar innan jobbet, så nu är det verkligen på gång. Sen kunde jag inte låta bli att köpa två söta t-shirts från Jim&Jill (Only) - en med en tvättbjörn på och den andra är det en uggla på :) Hittade ingen bild på nätet nu, men fina är de. De hade som erbjudande att ta två för 14,95€ när de annars var runt 10€ st. De är ännu till i längre modell och det gillar jag. Inte alltid man hittar plagg med en tvättbjörn på ^^ aaw!

Chill nu, ska verkligen försöka få städat imorgon efter jobbet. Om det lyckas återstår att se. Sen kommer ju idol på kvällen förstås! På lördag är det lillajul och jag jobbar. Har ett litet paket från mamma så det blir att öppna det från morgonen :) Jag är så nyfiken på vad det är inuti, känner mig alltid som ett litet barn när det gäller paket :P

1 kommentar:

  1. jag borde också börja köpa julklappar. Lite värre bara med fantasin :D haha. Varje år samma problem.

    Jag arbetar i S-market i Nykarleby :P

    SvaraRadera