lördag 4 december 2010

1000

Nu har min blogg nått tusen besökare sen juli ^^ Dock har jag nyligen ändrat inställningarna så att även sökmotorer kan hitta bloggen, hade inte det innan. Så därav lite lägre också än andra.

Har inte orkat med hushållssysslorna i några dagar nu och tog itu med det efter jobbet och var färdig för en stund sen! Det tog sin tid, som tur hann jag även packa in nå klappar också, nu har jag det mesta klart. Nu ska jag snart ta en välförtjänt dusch, har också haft lite huvudvärk men den börjar äntligen släppa. Jobbigt att göra något med det :S Det är inte ofta jag har huvudvärk men när det väl kommer är det tungt.

Har också fått veta mina jobbturer innan julen. Det kommer att bli stressigt samma vecka som julafton är, speciellt med Avon leveranserna så att alla hinner få i tid. Men med bra planering/prioritering ska det nog gå fint :) Blir fin lön som kommer sen för denna månad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar