måndag 6 december 2010

Finlands Självständighetsdag

Idag är det Finlands självständighets dag och jag har inte gjort så mycket annat än varit på loppis en sväng. Det blev kanske mer firande av självständighetsdagen igår istället :) Var först hos en vän och drack lite Strongbow, mums. Efteråt var det planerat ett besök till Hullo Pullo men när vi kom till stan efter 10 tiden var kön ända till Trendy, så det blev en sväng till Barrel istället ^^ Blev dock så mycket folk där till slut så vi drog iväg till Fontana där det var passligt med folk och ingen kö. Jag hade så roligt, dansade för det mesta när den bästa dj:n var där ^^ Tack vare fina vänner blev det en toppen kväll!

Idag är jag dock lite seg men inte mått så dåligt, så det är väl tur. Är ännu trött. Tack och lov att jag är ledig imorgon så jag sen orkar jobba resten av veckan. Ska nu iväg och äta tortillas när vi blev bortbjudna på mat, ska  sen göra ett inlägg med dagens fynd, är riktigt nöjd. Ikväll kl.24.00 kommer nya Wow expansion Cataclysm att lanseras, ska se om jag gör J och hans vänner sällskap sen för att stå och köa :P

1 kommentar:

  1. Sv; Tack för tipset! Har du nån aning om hur myki ja får förtjän utan att e blir na krångel me skatt o sånt? :)

    SvaraRadera