söndag 26 december 2010

Jul annandag

Vaknade och var riktigt hes idag och halsont =/ Har blivit lite bättre under dagen, får fortsätta att kurera mig med massa te och annat varmt. Kan inte bli sjuk nu :S

Det är massa läsning under filten som gäller ikväll samt tvättning. Har fått fixat rätt så fint här med klappar och sånt, allt var bara överallt igår haha :P Förstås tycker ju Snowis om godispapper nu från alla konfekter, så direkt man öppnar en så kommer hon springande och hoppas man ska kasta den, sötnos ^^

Man läser om folk som har jullov och det har jag inte haft på länge, inte ens när jag var i skolan den senaste tiden, då var det jobb som gällde. Har nästan full vecka nu igen. Det bästa är att det är en fin lön som kommer i slutet av januari och det lär behövas. Ska se om jag hinner till fpa imorgon också eller om de ens har öppet, måste dit med nå papper också. Om jag orkar så blir det shopping efter jobbet :)

Avslutar med en bild på Snowball som är tagen med telefonen, därav kvalitén. Men söt är hon :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar