lördag 25 december 2010

Julen 2

Nåja med lite mera mat i magen ska jag fortsätta om julen och klapparna. Klockan var inte ens 10 och det var kö till tre krogar redan :O Brr! Har varken råd/lust/ork att fara ut idag, vill passa på att vila upp mig när det är mycket jobb i nästa vecka. Halsen har blivit bättre nu också så jag hoppas det ger med sig nu.

Sen har jag fått klappar av mina underbara vänner och här är vad jag fick av dem:

- Boken Fashionista och Jessica Andersson - När kalla nätter plågar mig med minnen av hur det var
- Post-it lappar (beroende av dem, passligt när de nu är slut :P)
- Sockor
- Fin te-låda i trä med godis och te
- Den perfekta röda klänningen + halsband och örhängen
- Katt i bilen varningsskylt :P
- Svart bastopp från E-sprit
- Servetter med turkos/vitt mönster
- Friis & Company mini väska, sötaste jag sett ^^ Passar med klänningen som jag fick :)

Så fina presenter och just sånt man önskar sig. Själv tycker jag om att både ge och få klappar, det är så trevligt om någon prickar riktigt rätt så att säga. Allt detta är sånt :) Så tack mina fina vänner! J och jag fick också paket från hans vän som alltid brukar ha nåt roligt och i år fick jag Hello Kitty sked och gaffel hehe :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar