lördag 25 december 2010

Julen 3

I år har det verkligen varit kallt på julafton, brr. Men har ändå haft julstämning i år och är glad över att det har varit mycket snö på julaftonen. Nu vill jag dock att det får smälta bort :P

Sen resten av klapparna som är från familjen o. co och J's familj:

- Hackman långa skedar,
- Stekpanna i "silver" non-stick
- Hello Kitty pyjamas
- Hello Kitty servetter
- Kökshanddukar
- Rosa mjuka varma får sockor
- Böcker: Ninas resa & Döden skall du tåla
- Kom-ihåg-kattkalender 2011
- Metalllåda med katter på för kattmat
- Presentkort till Gina Tricot
- Två ljusblåa dynvar
- Svartvit filt samt en filt som är i polyester men liknar päls
- Skraplott + pengar 
- 4 x chokladaskar
- En ljushållare i silver + ljus
- Två ljushållare i olika höjd i grått glas som liknar vinglas
- Pinnar att äta med :P
- Träbokstäver i vitt med bokstäverna Nina
- En skylt i svart trä där det står love
- Två Arabia koko minifat i vitt
- Leaflight vägglampa (har önskat länge från jotex)
- Nytt strykjärn (min gamla pajjade)
- Två serveringsfat från Teema serien, en kaffekopp + fat
- Marilyn Monrore plansch + hållare
- Fin julprydnad i glas från Taito shop
- Kaffeburk med godis
- Smycketräd i grönt
- Vas + fat i turkos/brunt som hör ihop

Tyckte det blev alldeles för mycket så jag är otroligt glad och tacksam över allt v. Sen har vi ätit en massa god julmat så det tackar vi för :) Med presenkortet + lite av pengarna kommer att gå åt till nån varm och tjock tröja för de har jag inte många av. Sen har jag allvarligt fundera på att börja spara till en kamera men det återstår att se med den saken.

Sen har J fått en större skärm så nu har jag hans 22 tums, underbart ^^ Och nu kan jag också jobba på mitt skrivbord när det blev så mycket utrymme :P

Imorgon är det min sista dag ledig innan jag börjar jobba igen. Det är rätt så stökigt här nu när vi har varit borta över julen så det blir att ta tag i det imorgon samt fixa några papper som ska iväg till Fpa också. Samt tvätta! Säkert något annat ännu men det har jag glömt bort. God fortsättning :)






Bilder från cdon.com & Jotex.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar