söndag 19 december 2010

Klappat och klart


Nu är alla klappar klara, vilken lättnad! Idag har det verkligen blivit storstädning, jag städar hellre oftare än mer sällan för det tog verkligen dubbelt längre tid idag än vanligt. Så att hålla städningen till en gång i veckan får det nog fortsätta med, vill inte att det ska vara sådär stäkigt igen. Har även städat och sköljt av hela wc golvet, där var det dammigt på vissa ställen. Hur som helst, skönt att det är gjort och jag hann till stan och köpa klappar och mat för mina sista pengar. Som tur är kommer lönen snart. Tack vare skatteåterbäringen så klarade man sig bra denna månad trots extra räkningar och klappköp. några xxx € extra i månaden så skulle jag klara mig galant.

Snowball hade slarvat mitt läppomada som jag lyckligtvis nog hittade idag under en hylla :P Men inatt hade hon på något sätt fått ner "stansaren" på golvet i två delar. Som tur fick vi den lagad :) Hon gör en massa hyss nu tycker jag. Kanske julförvirrad?

Har fram en massa fina paket på en hylla i vardagsrummet, skulle jag har kamera skulle jag fotografera det. Är så sugen på att öppna flera av dem, men ska hålla mig ^^

Kommande dagar innan jul (så jag får påminna mig själv lite)

Måndag: Arbete, Avon paket, packning + leverans
Tisdag: Arbetsintervjuv, Arbete
Onsdag: Avon leveranser
Torsdag: Arbete, packning/förberedelser inför julafton, betala räkningar

Får se hur mycket bloggande som kommer de närmsta dagarna. Det blir i alla fall sedan ett inlägg med klappar och så, ska se om jag får lånat en kamera också. Skulle vara en mycket trevligare blogg då :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar