onsdag 22 december 2010

New phone

Gårdagens intervjuv gick bra, men fick dock inte jobbet. De blev säkert någon med mer erfarenhet när man skulle ha mycket ansvar. Efteråt blev det jobb/inventering, kom hem efter 23. Min telefon gav upp efter 5 tiden, vilket resulterade i letande efter mig när jag hade jobbtid till 22 men blev senare. Så hjälplös man är utan telefon :S Otroligt irriterande när många numror har försvunnit, dock några är kvar. Så om jag inte hör av mig så vet ni varför, har säkert inte er nummer :P

Så när lönen kom var det bara att hämta en behövlig klapp till sig själv - en ny telefon. Det kan man inte vara utan. Blev en som påminner lite om min gamla, vill inte satsa massa pengar i en telefon med denna ekonomi, vill man ha en bättre i framtiden får man skaffa det då man har fast jobb. Det blev en Nokia 2690 ^^

Nu ska ja ta i sista julstädningen, har varit och delat ut produkter och handlat nån klapp idag. Vi fick en oväntad klapp av J's vän så ^^ Det brukar alltid vara något lustigt och kul ^^ Jag är så trött och slut i kroppen, känns som om det jobbigaste som finns är att tvätta bort smink och gå duscha. Hoppas jag hinner vila ut mig i helgen, känner mig lite krasslig i halsen nu också :S Som tur har jag fått delat ut det mesta av Avon idag. Ska betala nån räkning också som kom idag. Snowball ha fått lite klappar på förhand, den ena blev en ny Kickeroo med katmynta :P Den gillas starkt ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar