lördag 18 december 2010

nomnom

Idag blev det mat med M efter jobbet på Amarillo och gott var det ^^ Fint när de också har sänkt priserna när momsen sänktes. Jag åt entrecote och det var supergott!

Tvättar nå kläder just nu och imorgon ska det städas här och jag ska iväg och köpa nån klapp ännu när jag är ledig. Men usch vad kallt det var idag, -16 C :S Hoppas det inte är lika kallt imorgon, jag längtar verkligen efter sommaren nu, speciellt när vi inte bor i en bastu längre.

Just nu är jag riktigt sugen på att öppna julklappar, inte så konstigt när det ligger några paket bredvid mig. Och Cami jag har fått dina nu också ;) Men några dagar kvar ännu, måste hålla mig :P

2 kommentarer:

  1. Ohh spännande. Jag minns knappt va di som e i Monäs va fö nå na mer :P

    SvaraRadera
  2. He bruk var så, ja ha skriva upp he mesta jag har i klappar åt folk nu i kalendern så ja vet ungefär :P

    SvaraRadera