lördag 1 januari 2011

2010

Här är det inte bloggats så flitigt så jag tänkte skriva lite om året som gått.

Det som jag har lyckats med: Sopsorteringen, äta mindre ute. Speciellt det förstnämnda har jag blivit duktig på sen vi flyttade hit till nya stället. Så jag är stolt :)

Misslyckats med: Att spara alla kvitton och följa budget hela året. Funkade inte alls för mig i längden. Shoppingen har jag dock satsat på att shoppa mycket på en gång istället för något smått hela tiden. Det har gått sådär ;)

Bästa jag gjort 2010: Flytta. Jag trivs så bra här och man har verkligen andrum.

Bästa tre köp 2010: Guess väskan, kameran och mina svarta varma vinterstövlar. Utan dem skulle jag inte ha klarat kölden med mina fossingar :P

Planer inför 2011:

- Skaffa mig ett fast helttidsjobb
- Resa
- Skaffa mig ett gymkort nån gång

Jag hoppas verkligen att jag uppfyller min första plan angående jobb, det känns viktigast just nu ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar