tisdag 18 januari 2011

After all reading

När jag har läst alla bloggar som jag har i bokmärkeslistan brukar jag kolla in Avons hemsida i USA och bläddra igenom deras katalog. Sen har de ju flera märken också som inte finns här samt flera kataloger. Alltid lika kul, vissa produkter kommer oftast hit förr eller senare :) Svårt att veta vilka förstås.

Hamnade också in på H&Ms webshop och nu fanns det nån enstaka klänning för halva priset från Lanvin kollektionen. Den är i blått och ser så fin ut på bild, men tror inte att den är lika fin på. Ännu till så verkar det ha varit dåligt kvalité på kläderna, så jag tror det får vara. Samt att jag ska hålla mina shoppingfingrar i styr nu!

Ska ta och läsa lite och sen gå och lägga mig. Jag funderar på att försöka läsa minst två böcker varje månad, jag är snart klar med Live to win. Imorgon är det möte direkt från morgonen på jobbet, sen måste jag iväg och handla i nåt skede samt Afropowerdance på kvällen. Det fullkomligt vräker ner snö nu så jag hoppas det är bortskåttat ordentligt när jag går imorgon. Jag vill ha vår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar