söndag 16 januari 2011

Avslutar veckan

Jag fick städat klart och några plagg skall säljas, en påse åker iväg till Frälsningsarmén eller nåt. Kommer säkert sälja några väskor också, efter att M har kollat igenom om något intresserar ^^ Har kollat på Solsidan, lagt hårmask och skrubbat ansiktet. Imorgon ska jag på jobb, till fpa samt hämta ut mina påslakan som jag hade beställt från H&M som jag inte hann hämta i fredags. Sen blir det gymmet, nu ska det börja tränas på allvar. Blev paus här nu på några dagar, främst när jag har haft den jobbiga veckan i månaden och värken var jobbig. Men nu är jag peppad! Det som är bra sen också med LadyLine är att man kan sen kolla när man vill hur många gånger man har varit på gymmet sen man blev medlem också, bara att fråga vid disken.

Kan konstatera att det har varit en bra vecka och är nu redo för nystart :) Skönt att allt är städat och i ordning, det gör mig lugn också. Tack vare en fin sambo som också hjälper till! v Tack och godnatt.

3 kommentarer:

  1. Hej lite nyfiken på hurudant program du fått? Mitt nybörjarprogram bestod av 2x15 reps, helkroppsprogram i mestadels maskiner :P tänkt om de tänker lika där eller annorlunda :P nu kör jag ju ju mest fria vikter då kroppen e van.

    SvaraRadera
  2. Tack Nina! Du e superfin i lugg du o! :)

    SvaraRadera
  3. Jag har 3x10 på de flesta och och på någon är det 2x15 om jag minns rätt. Har två olika program - Ett för ben, övre&nedre rygg mage och ett annat Axlar, biceps, triceps, bröst & mage. Det är både med maskiner och vikter. Det första programmet innehåller mera maskiner och det andra mera vikter :)

    SvaraRadera