tisdag 25 januari 2011

Back again

Jag har haft helt fullt upp så det blev inget bloggande igår! Började dagen med att åka iväg till Jakobstad med J's syster och usch vilket väder det var där :S Lastbilar fast i nån backe, en lastbil i diket vid Edsevö. Mitt i centrum hade de ännu till inte sandat något, så kul när det hade regnat och sen frusit på. Jag slapp knappt upp i backe där med bilen. Som tur började de sanda sen där.


Ja varför åkte vi till Jeppis? För att hämta dessa Idolbiljetter! (Ville inte ha med hela med nr. på och sånt så ingen kopierar)

Och som vi har kämpat för dessa! Det blir jag, Madde och J's syster som åker på Idolturnén i februari.
Onsdagen som biljetterna släpptes så ringde vi konstant från morgonen och klockan 12 skulle biljetterna släppas och innan dess kunde man inte boka längre på samma dag. Så började ringar klockan 12 igen hela tiden, alltid upptaget. Kl 15 svarade de - biljetterna slutsålda. Då var det på tal om att det skulle bygga en extra läktare, så vi kunde lägga oss på reserveringslistan. Sen så fick vi reda på att de skulle sätta in en extra konsert på dagen, när det var så populärt här :) Så då fick vi äntligen biljetterna! 1500 hade varit med på reservlistan, endast i Jakobstad :O Men kul kommer det att bli, längtar ^^

Såklart blev det en sväng istan och till loppis. På Seppälä blev det trosor för 2€ och sen en jättefin t-shirt från Code :D -70%, så den blev 8€. Love it!

Har jobbat idag från morgonen så hade lite längre dag än vanligt. Efteråt har jag varit och spanat på lite födelsedagspresenter. Igår kom också mitt Avon paket och på något sätt hade jag beställt 3 läppstift. Man får aldrig för många ;) Katalog 3 var också fantastisk och många sidor. Nu ska jag iväg till gymmet, later -->


Rea fynd från Code




1 kommentar: