torsdag 20 januari 2011

Färs-dagen

Idag fick det bli stekta köttbullar med makaroner och gräddsås till lunch och tortilla till middag. Köttfärsdag eller något? :P Gott blev det i alla fall. Föredrar att tillreda köttbullarna i ugnen men en viss sambo föredrar dem stekt. Så det fick bli det sistnämda, minns inte ens när jag har gjort det senast så.

Efter jobbet handlade jag mat för mina sista pengar. Det blir verkligen att storhandla mat när jag får lön. Varför ska mat vara så dyrt? Nåja, det kostar väl att leva :) Läste ut boken live to win idag så nu ska jag ta itu med Liza Marklunds bok Postcard Killers som hon har skrivit med James Patterson. Själv gillar jag Liza Marklunds böcker så ska bli spännande att se om denna är lika bra. Efter denna borde jag ha 11 böcker kvar att läsa, så jag lär väl klara mig ännu ett tag. Får inte beställa något på ett tag! Tur att det finns en önskelista funktion på adlibris så man vet vilka böcker man vill ha sedan. Den är rätt så lång kan jag säga...

På tal om böcker tar jag gärna emot boktips, vad som helst :) Om ni vet nån bok som ni tycker att man absolut bör läsa så säg till^^ Avslutar inlägget med dagens bild på Snowball.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar