lördag 1 januari 2011

Läslus

Eftersom jag tycker om att läsa så kommer 2011 att få bli ett läsår för mig. Det är det bästa sättet för mig att slappna av innan jag går och lägger mig, istället för att sitta vid datorn. Läste ut boken jag fick i klapp av J nyligen, den var jättebra. Kommer att fortsätta med boken när kalla nätter plågar mig med minnen av hur det var av Jessica Andersson som jag fick i julklapp. Sen blir det kanske lite glass, har GB chokladglass i frysen, mums ^^

Jag tar gärna emot boktips nu, så jag kan fylla på min önskelista på adlibris! Gärna verklighetsbasera, chic-lit och om mode & skönhet. Kommentera om det finns någon bok man måste läsa ^^

1 kommentar:

  1. Har du läst Meg cabots böcker, babbledrottningen och babbeldrottningen i new york? Det är två böcker jag gillar. :)

    SvaraRadera