lördag 8 januari 2011

Lördag

Vilken dag! Sitter nu och dricker en kopp kaffe och är helt slut. Idag blev det Zumba och det var roligt ^^ Längtar dock tills den ena ledaren kommer tillbaka, hennes timmar tycker jag bäst om. Borde komma i februari nån gång. Eftersom det lönar sig att vara i tid när det kan bli så fullt på timmarna så värmde jag upp lite på crosstrainern innan och lite vibratrim. Imorgon kommer jag att gå till salen och gymma samt testa infraröda bastun. Ska se om jag får bokat en tid också för att få ett personligt träningsprogram, här ska det börja byggas muskler :P

Jag tänkte ha som mål att gå minst 3 ggr/vecka men troligtvist flera, om jag går imorgon också så har jag hunnit vara 3 gånger redan. Höjer målet därefter :) Sen när lönen kommer måste jag skaffa mig ett par nya byxor åtminstone, har funderat på lite mer tunnbottnade skor än de jag har men det får jag skaffa längre fram.
Avslutar detta inlägg med dagens bild på Snowball. Har också konstaterat att det känns konstigt att vara ledig lördag, när man inte är det så ofta. Men desto mera uppskattar man det ^^ Ska snart ladda upp några bilder till med detaljer från lägenheten, stay tuned.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar