söndag 16 januari 2011

Lördagens fest

Gårdagen var riktigt lyckad! Jag invigde mina nya leggings med spetsdetaljer från Gina Tricot och satsade på ögonskugga i blå nyanser. Avons paletter är verkligen bäst, håller hela kvällen ^^ Det blev god bål, pajer och annat tilltugg och kul att träffa massa folk. En riktigt lyckad kväll. Eftersom min ekonomi inte är så bra för tillfället så åkte jag hem efteråt medan de flesta åkte vidare på krog. Kul hade jag ändå :) Som tur så mår jag bra idag också.

Dricker en kopp kaffe och ska snart iväg och panta flaskor och handla mjölk. Dagens program innehåller matlagning, småstädning, lacka naglarna och ha lite spa hemma med ansiktsmask och hårmask :) Om jag orkar tänkte jag ta itu med mitt klädskåp igen och sortera bort onödiga plagg. Imorgon så är det jobb från morgonen och efteråt ett besök till fpa, hoppas jag kan få mina utjämningspengar denna vecka eftersom lönen kommer först följande.

Förresten angående bilder, är det nå speciella ni vill se? Annars kanske jag tänkte ta bild på några plagg, väskor och dylikt? Eftersom jag har rätt så många väskor så förut gjorde jag så att jag bytte väska varje vecka, har oftast en stor eller medelstor så att allt ryms med som behövs och om det är fest och dylikt någon mindre. Men jag vet ju inte om detta intresserar någon? ;)


Avon denim blues. Dessa är just nu på erbjudande i katalog nr 1/11!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar