måndag 17 januari 2011

Måndag


Började måndagen med jobb, gick bra fast jag sov lite dåligt. Direkt efteråt hämtade jag mitt paket från H&M med påslakanen i, väldigt fina :) Sen en sväng via Fpa och lämna in papper. Hann vara hem en stund innan det blev träning, eftersom det var bara jag och en annan på timmen så gick vi igenom mina personliga program med tekniker och så, väldigt lärorikt. Tog och testade mest alla tekniker idag då efteråt, sen blev det plötsligt så fullt i salen! Man fick vänta på flera maskiner och sen i omklädningsrummet var det folk överallt vart man än vände sig. Många som tränar mellan 16 och 17 samt att de hade mellan dessa tider Zumba och Bodypump. Hur som helst så känns det bra, på onsdag ska jag testa afropowerdance och på torsdag träningsprogram 1 och söndag träningsprogram 2. Kanske far iväg på nån grupptimme på lördag, jobbar dock morgon på jobbet så jag vet inte om jag hinner på Zumba, måste se närmare :) Var också iväg på "kaffe" efteråt med C & J.

Nu ska jag bara njuta av dagen, imorgon är jag ledig och det enda som är inplanerat tillsvidare är att lägga in Avon beställning ur kampanj 1 och eventuellt blir vi bjudna på mat. Återstår att se :) Blir säkert lite småstädning också. En bra start på veckan i alla fall ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar