lördag 15 januari 2011

Tip top

Sådär ja, runt 10 väskor blir det som fick åka ut och jag fick en extra hylla ledig. Har sorterat bland mitt Avon lager så nu ser jag exakt vad man har också. I samma veva tog jag itu med mitt "sminkbord" så nu är det verkligen ordning där. Önskar man hade ett riktigt sminkbord med lådor och sånt, blir ett projekt att skaffa i framtiden. En bokhylla för böckerna är det som jag skulle helst skaffa nu snart och en lagerhylla till vårt förråd som vi har här inne, för alla mina skor...

Kanske kommer bild senare på nåt av det som jag har städat idag, nu är det snart matdags och sen ska jag göra mig klar inför kvällen. Jag tror det blir sminkning och så blått tema och jag tänkte inviga min Friis & Company väska som jag köpte för ett tag sen. I klädväg vet jag inte ännu, kanske nåt med svart spets? Eller så blir det leggnings och nån klänning. Önskar er alla som läser en trevlig kväll, för det tänker jag ha :)

2 kommentarer:

  1. Nice :P nu inväntar jag att ja får se ;)

    SvaraRadera
  2. Jepps he e no bara ti kom nån dag ;) Har du nå som du vill byt me så kan du ta med å, vad som helst :)

    SvaraRadera