fredag 25 februari 2011

Bättre sent?

Lite segt med blogguppdatering här nu, igår blev det att mysa i soffan med en bok istället för att sitta och blogga efter jobbet. Men skulle jag ha en laptop i alla fall så skulle jag kunna blogga på samma gång ;)

Jag är glad att jag inte har klickat hem något nu på den senaste dagarna, min ekonomi är verkligen kass nu. Som tur så borde jag få utjämningspenning för januari, väntar på beslut. Mina handskar har också kommit så jag måste åka och pröva dem någon dag snart. Hinner inte imorgon men kanske på söndag om de har öppet, de har haft det för nån dag sen i alla fall.

Som tur har jag fått in lite extra via syrransgarderob.fi när jag har sålt bort lite grann :) Det ska väl ordna sig under mars ändå. Med bra planering bara så. Nu ska jag snart fixa mat, sen via posten och jobbet. Jobb som kallar imorgon från morgonen så det blir inget extra ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar