fredag 18 februari 2011

Brev & Avon

Idag kom ett brev med Stadium kort. Jag tänkte först varifrån? Men det var väl sen jag registrerade mig på nätet så fick jag det. Kommer väl lite erbjudanden nu som då. Bra att det finns webshop också. Kicks senaste medlemstidning kom också idag så den ska jag bläddra i ikväll.

Har hunnit diska bort all disk, plockat bort kläder som jag har tvättat. Ibland vore det skönt att ha ett tvättrum, den man hänger på tar så mycket plats :P I helgen ska det städas, hatar när man ser dammtussar överallt.

Förresten ingen som är sugen på en demonstration? Jag har oftast runt jul men skulle gärna ha nån nu snart. Fick också två fina stora plansher på mötet som ska upp på min vägg snart :) Om det är någon speciell produkt som ni gillade från Avon som inte finns längre, skriv vilken det är till mig så kan jag föra vidare till kontoret i Finland. Det beror alltid på vilka produkter som går åt och när det oftast kommer någon ny så måste något bort. Men man har möjlighet att påverka, åtminstone försöka i alla fall ^^

Ska se om det blir både styrketräning och Zumba imorgon eller endast en av dem. Återstår att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar