söndag 27 februari 2011

Fyndis & Handskar



Fyndis hittade jag denna stora kuvertväska som är från Bianco, ny för 4€. Jag har sökt efter en större modell dit min plånbok garanterat ryms och denna är perfekt. Den är i mjukt mocka liknande tyg och har fina svarta detaljer, det är de som glänser på första bilden. Nedan ser ni hur fint tyg den har på insidan :)




Hittade också denna t-shirt i militärgrönt från Tiger of Sweden för 2€. Åkte efteråt till Eva & Adam loppis men hittade inget där denna gång.


Mina handskar hade anlänt och de passade perfekt! Fick lite rabatt med Ladyline kortet :) Casall Exercies Gloves i storlek S. Ska invigas snarast.


För en tid sen köpte jag också från Bianco en tubscarf i härligt gråblått. Har letat efter en länge som skulle vara snygg och denna kunde jag inte motstå. Det är även lite silver stenar på den, syns lite längre bak. Fanns inte i Vasa så jag köpte från en annan butik så de skickade via posten.

2 kommentarer:

  1. samma handskar som jag har, fasst mina e xs :) S va för stora åt mej

    SvaraRadera
  2. Okej ^^ Di e no bra :)

    SvaraRadera