fredag 25 februari 2011

Kaffekokare = död

Idag när jag hade kokat kaffe och skulle hälla upp, så lossnade den där droppgrejen som är ovanför och det kom nån fjädra och sånt löst? Bara woot? Som tur hittade jag garantikvittot, så efter jobbet åkte vi iväg till Minimani och skulle först byta till en likadan, men fanns inte. Då blev det ett köp där de drog av summan vad den förra kostade så den blev inte många euron ^^ Tur att man har ordning med alla garantikvitton och sånt så det är lätt att hitta. Den som vi skaffade nu är både finare och har timer, så man kan ställa in när den ska börja om man vill :) Som på favorit kaffe kokaren vi hade för nåt år sen. Har nyss provkokat och det blev riktigt bra! Snowball tyckte att det var intressant i alla fall. Och nu har vi verkligen storhandlat mat, kylen å frysen är full typ. Men inte kontot =/

När jag kom till jobbet idag så fick man fin feedback av en kund, som alltid tycker det är så roligt att komma hit när det är trevliga och glada människor som jobbar och bra kundbetjäning. Sånt gör en extra glad :) För mig så är det väldigt viktigt att jag trivs med det jobb jag gör.

Ska mysa och läsa lite, jobbar imorgon. Sen är vi bjudna på mat tror jag efteråt, så det blir nästan full rulle hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar