tisdag 15 februari 2011

Kallt & dagens fynd

Uschadå, jag längtar efter sommaren nu. Sov ut ordentligt inatt, det behövdes verkligen. Steg upp och bakade chokladmuffins med lite vitchoklad smak, mums ^^ Sen blev det loppis besök till Adam & Eva samt Fyndis och kom hem med fina fynd.


Ego Woman av Carolina Gynning bok 4€, The one hundred av Nina Garcia 5€, Zebraflickan 1,50€. De två första har stått på min önskelista och är väldigt dyra nya.


Topp 2,50€ (H&M, ny)


Midjehög kjol 1,50€ (H&M). Har letat efter en sån och denna satt som en smäck! Som ny. 

2 kommentarer:

  1. Jag har Zebraflickan - en bok som berör mig i alla fall. Jag recenserade den i gymnasiet också =)

    SvaraRadera
  2. Jag minns du hade den i alla fall, den lät bra :) Och för det där priset förstås kunde jag inte låta bli.

    SvaraRadera