tisdag 1 februari 2011

Kvällen och bloglovin

Blev styrketräning idag med armar, bröst och mage. Rätt så mycket folk men sen blev det lugnare som tur. Satt även en halvtimme i infraröd bastun, nu svettades jag riktigt ordentligt :P Men det är skönt och avslappande. Läste lite också och satt i massagestolen. Efteråt känner man sig som en ny människa.

Nu sitter jag och äter honungsrostade jordnötter, nam nam ^^ Och märket är av olw. Ni kan ju gissa varifrån den är? :)Fanns också torrostade jordnötter, blir att testa det nästa gång. Cami om du läser detta, jag vill beställa Willys nötter med dig när du kommer hitåt sen när det än blir ;)

Sen angående bloglovin, vissa inlägg kommer väldigt sent dit tycker jag, ibland flera timmar sen det publiceras. Om jag råkar gå in på en blogg som vanligt så hinner jag se det på det sättet snabbare än via bloglovin. Men tycker inte att det gäller alla bloggar. Någon annan som har det likadant? Inte för att det stör så mycket men noterade det.

Nu blir det chill med nyaste numret av Elle där omslaget alltid är det lilla extra när man är prenumerant. Det är inte en massa text överallt precis. På deras hemsida så finns det på bild på senaste numret i butik och bredvid prenumerantens. Eftersom att jag har så bra bloggflyt på idag blir det säkert minst ett inlägg ännu idag :) Och jag blir alltid lika glad av att få kommentarer, tack :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar