torsdag 10 februari 2011

Particuliére 505

Ska lacka naglarna i mitt nagellack från Chanel i färgen 505. Detta är ett av mina favorit lack, de sitter bra, blir jämn i färgen och torkar relativt snabbt. Det finns många fina färger som bara finns i en begränsad upplaga, denna är en av dem. Jag hamnade att reservera den istan när den kom! Skulle gärna äga flera flaskor, men priset är ju inte det billigaste precis. Ska kolla på uppdrag granskning nu också och chilla resten av kvällen. Jobb som kallar imorgon!


2 kommentarer:

  1. Sv; Oj, sku va super :D De kan vi absolut göra! Jag tänkt beställ nå mot våren (om jag har råd), så då kan vi jo fix en beställning tillsammans :)
    Frakten var ca 27 dollar, alltså ungefär 20€. O sen kom tull till ännu efteråt, på 67€.. Så frakten var ju int så dyr, men däremot tullen. Jag tänkt få en chock då den räkningen kom hem i brevlådan sen efteråt.. :P Fast jag beställt ju ilag med en kaveri förstås, så de blev ju int så myki tillslut då man dela de ändå men! O så varierar ju säkert tullavgiften också beroende på hur myki man beställer :) I vårt paket var det 4 bh:ar o nå smink, så de e tydligen ganska dyrt fastän paketet int väger så myki :P
    Men de e nog värt de, di har så sjukt fina underkläder o grejer, o kvaliteten e underbar!

    SvaraRadera
  2. Sv; Jepp, vi hörs mer om dethär om ett par månader då det blir mer aktuellt :)

    SvaraRadera