söndag 6 februari 2011

Soliga söndag

Skönt att vakna upp och se att solen lyser. Gårdagen började med kaffe med en vän och slutade med ett besök till Ollis :O Snälla människor som betalade inträdet så varför inte :) Det var helt okej, såg några man kände och drack en drink. Jobbigt när det började bli kvavt och varmt där inne så jag åkte hem vid två tiden. Kul att se lite folk ändå ^^ Inget ställe jag skulle vilja åka till ofta precis. Oftast om jag far ut på krog så vill jag dansa. Så då finns det lite andra alternativ. Men allt beror ju på sällskapet också förstås.

Nu har vi äntligen fått städat ordenligt här och torkat damm. Så nu är det rent och fräscht här. Blev mos med ugnskorv till lunch, mums ^^ Ska snart iväg och träna. Men först ska ja dricka kaffe och vila lite på maten.
Imorgon är det lång dag på jobbet som väntar direkt på morgonen så det blir att gå och lägga sig i tid, annars kommer jag aldrig att orka. Det blir säkert träning sen på kvällen ^^ Ska kolla igenom grupptimmarna lite och planera in denna veckas träning. På tisdag kommer mamma också på besök. Ska se om det blir att åka till mysports i Stenhaga och kolla på handskar och sånt nån dag också.

Hoppas ni som läser också har haft en bra helg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar