söndag 20 februari 2011

Tjuppeduu

Har nyss ätit lunch, det fick bli potatis och korvsås idag. Ska snart hänga upp tvätt och lägga igång en till maskin. Riktigt skönt när allt är så städat och fint, man känner sig inte lika stressad. Någon annan som har samma sak? Man är väl lite perfektionist ibland.

Ska snart lägga på kaffekokaren och dricka en kopp, sen vila lite innan jag beger mig till gymmet. Hittade också mina hantlar som jag har skaffat nån gång för många år sen, kanske man kan träna nåt hemma också nån dag? Kanske man borde fixa ett eget program :P Men det är ju förstås bara ett par vikter, skulle vara bättre med flera olika. De är lite i underkant, använder dem till vissa övningar.

Mina svarta pumps fick jag redan sålda, det gick snabbt :) Borde gå igenom mitt klädskåp också, kanske ikväll. Då skulle det vara ordning och reda i de flesta skåp här ^^


Jag byter väska med jämna mellanrum och nu fick det bli en i lite större modell från Friis & Company. Detta är ett fynd från Myrorna i Stockholm, kanske 100-200 kr om jag minns rätt? Tror det var runt 150kr. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar