lördag 12 februari 2011

Väskor

Riktigt skönt att vara på gymmet idag, men hjälp vad jag svettades! Undrar om det påverkar när man ännu till har röda veckan? Det blev ben, rygg och mage idag. Har nyss ätit och snart får vi gäster så blir det filmtittande. Sen chill när vi också ska iväg nån gång imorgon på förmiddagen. Ska ladda kameran nu så man får ta en massa foton ^^ Längtar efter att få se Jay sjunga live :)

Det finns så mycket fina tränings väskor, bara man skulle ha lite extra pengar skulle jag inskaffa en som har både handtag och rem. Måste hålla utkik var man kan fynda. Får gärna vara medelstor så man får med allt man behöver om man också ska duscha och fixa sig på gymmet efter träningen. Tips var jag kan hitta såna? Nån modell/märke som har varit extra bra?




2 kommentarer:

  1. Hu myki man svettas e inviduellt men jag tror "röda veckan" kan påverka eftersom man normalt har en högre kroppstemperatur tå å. Jag brukar tyck ja svettas mer men e int 100 på att he e int e inbillning :P Sen e de ju myki andra grejer som temperatur m.m som påverkar. Samt hur vältränad man e. Räkn me att om du böri bygg mer muskelmassa kommer du svettas ännu mer :P Inget jag var förtjust i i början, men nu har jag lärt mej att leva me he :P

    SvaraRadera
  2. Jepps det tror jag också. Okej då är det ju bra att veta att det är så det ska vara då, om man börjar svettas mera :P

    SvaraRadera