onsdag 30 mars 2011

Dagens shopping

Idag har jag som sagt varit ledig men ändå varit rastlös så jag har gjort en hel del. Först kom Madde på kaffe, alltid bra att börja dagen så ^^ Sen iväg till stan en sväng och loppis. Åkte först till Adam & Eva loppiset, hittade en kavaj men den satt inte bra på så det blev inget köp där.



Men vid Fyndis däremot, hittade jag först två Marimekko disktrasor som var nya för 2€. Den som har orange mönster så har jag också på en börs men i svartvitt. Lite längre fram hittade jag en ny beige Guess väska för 20€! Den var riktigt passligt stor så den fick följa med hem. Ännu till fanns det på samma bord en skylt där det stod "här bor Nina" på så kanske det var ett tecken också :P Så jag är väldigt nöjd med dagens fynd!


Inte så bra bild men den får duga. Den har en kortare och en längre rem.

1 kommentar:

  1. sv: den där kryddan har ju säkert funnits ute i hundra år eller nåt, bara jag som märkte den för ett tag sen och trodde det var en nyhet förstås ;) överraskande god faktiskt!

    och finfina marimekkotrasor! sådana fynd kunde man ju göra oftare va ;)

    SvaraRadera