onsdag 23 mars 2011

Träningen and stuff

Har inte tränat på ett tag nu så tänker inte göra någon veckans träning för de två senaste veckorna, när det ändå skulle bli tomt. Jag hade feber i flera dagar och har haft hosta och varit lite snuvig väldigt länge, men nu håller det äntligen på att ge med sig. Tänkte börja försiktigt med Zumba nu ikväll, är väldigt trött efter att ha jobbat idag men det ska väl gå :) Hostar ännu lite men det är inte mycket så jag ska ta det i min egen takt.

Igår så åkte jag iväg till hemstaden, hälsade på en vän, familjen och mommo och moffa. Ska nog snart iväg till hemstaden och sova över nån natt när jag har tid, så får Snowball springa av sig lite också. Det är väldigt avkopplande för mig att vara där när man har mycket på gång fast det bara är ett tag. Annars blir jag rastlös :P

Inget annat nytt som skett, blev lite förvånad över att det började snöa idag när jag gick hem. Hade värsta vårkänslorna igår. Usch för denna vinter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar