torsdag 17 mars 2011

Vila VIP opening

Igår hade Vila Vip kväll, gällde iaf de som jobbar i RC. En vän hade anmält sig med en avec så jag tänkte att jag kunde följa med då och se det nya stället :) De har flyttat där Pentik var förut. Väldigt fin inredning. Men det blev väldigt trångt, både kö till provrummen och kassan. Fanns bara fyra provrum men flera anställda stod utanför och frågade om man behövde storlekar, om de satt bra och så vidare. Vila är ett ställe där det faktiskt är bra kundbetjäning ^^

Fanns förstås en massa fint, men fyndade lite i alla fall ^^


Alla fick en fin kasse med dragkedja som köpte något. Längst till höger hittade jag ett så sött ugglehalsband med turkosa fjädrar, 9,95€ och ett par tjockare strumbyxor för 3,95€. Halsbandet fick jag ännu bort några % av, de hade det på normalpris produkter under kvällen men strumpbyxorna var redan nedsatta. Längst till vänster är ett ving halsband som jag fick på köpet och märkte först att den fanns i väskan när jag kom hem :)


En svatr tröja med knappar och lite "puff" ärm. Syns ej på bilden och såg det inte först förrän jag prövade. Inte så mycket puff men lite, jättesnygg på. Denna var 9,95€ på rabatterat pris.

Är nöjd med mina fynd, att hitta en basic tröja till ett sånt pris är verkligen ett kap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar