måndag 18 april 2011

-

För tillfället har jag ingen inspiration eller lust att blogga som ni kanske ser. Men vill ändå inte lägga när bloggen, utan bloggar när jag vill och kan :) Vill inte att det ska kännas som ett "måste".

Stormässan i botnia hallen var kul och intressant, alltid bra med gratis barbeque såser och allt möjligt som de delade ut. Många kataloger blev utdelade och hoppas nu på flera samtal. Registrerade en kund igår, så bara allt går vägen så kommer jag att bli vip konsulent igen ^^ Jag saknar faktiskt det och mötena som jag brukade ha. Som vip är det inte ett måste, men jag vill gärna hålla sådant. Om ni undrar hur det går till att bli konsulent så är det bara att fråga ^^

Nu är det jobb som gäller tre dagar framåt och så borde mitt Avon paket komma ikväll :) Snart är det påsk också, blir väl ett besök till hemstaden då. Däcken ska bytas på bilen också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar