söndag 10 april 2011

Helgen

På lördag så efter jobbet handlade jag det sista till kvällen och började fixa allt klart. Det blev lite stressigt men hann ändå :P Så jag bjöd på lite allt möjligt saltigt och bål, riktigt gott. Efteråt åkte vi och hälsade på P och sen blev det Hullo Pullo. Blev helt bra ändå till slut, fick dansa av mig lite :) Stället är helt okej men ibland kände man sig inte riktigt hemma där :P Man är ju inte ute så ofta precis, lägger hellre pengar på något annat. Kom hem efter två, sov gott och vaknade utvilad och välmående idag! Tack alla som var med igår, det var väldigt trevligt.


Idag har jag ändå varit aktiv, åkte iväg med en vän på loppis och kom hem med två fina fynd: denna dörrstoppare som är från samma märke som min söta sparbössa som är en stor vit katt för 2€ och Avon necessär för 1€. Dörrstopparen har jag kollat på tidigare när jag har varit i Sverige vid Lagerhause, så jag blev väldigt glad ^^ Sminkväskan har en vän beställt nån gång och den är ju så liten när den är nedpackad och i plast när den kommer, så man ser ju int hur den ser ut när den är öppnad. När vi igår blev skjutsade så hade hon denna bak i bilen och då ångrade jag mig direkt att jag inte beställde den när den fanns i katalogen. Jag behöver nämligen en större om man reser eller åker till hemstaden och så. Så gissa om jag blev överlycklig när denna fanns på loppis, ny dessutom :)

Annars har det varit en slö och skön söndag, sambon har blivit klippt och jag har hunnit små dammsuga här. Det har hållits så rent och snyggt sen kalaset i onsdags så ska försöka fortsätta i den stilen och småstäda oftare. Skulle den trådlösa dammsugaren finnas skulle det direkt vara lite enklare ;)


Igår fick jag också fina presenter, en skumvins flaska samt en parfym + duschgel av DKNY be delicious fresh blossom. Den doftar ljuvligt! Ännu till är de i mini version, så väldigt små och söta :) Tack alla ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar