onsdag 13 april 2011

Påfyllning i köksskåpen


Jag är ledig idag och har hunnit en hel del. Varit till sambons fammo, åkte till minimani och hittade ett erbjudande som jag passade på nu när jag  hade fått lite pengar till födelsedagen. Jag köpte 2 förpackningar av dessa Iittalas Aino Aalto glas där det var 2 i varje förpackning (alltså 4 glas sammanlagt) för endast 10€ tillsammans! Otroligt billigt, när det kostar 10,90€ st på ittala shop på nätet. Köpte också en asset och ett mindre fat till Teema serien. Nu fattas en asset så har jag 6 koppar, 6 fat och 6 assetter. Jag lägger gärna lite extra pengar på såna här saker eller önskar i present, för mig är det värdefulla kärl som man alltid har användning av. Samt att det är så snyggt när allt går i samma stil :) När jag har möjlighet ska jag köpa flera av dessa större glas som det också finns i 2-pack för under 10€. Och mera koppar och sånt förstås, vill gärna ha 10-12 sammanlagt, om man har mycket folk eller så.

Ikväll ska jag iväg på Zumba, så det blir att chilla lite nu innan ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar