onsdag 27 april 2011

White Now - Buzzador

Igår hämtade jag mitt paket från Buzzador som innehåll detta :) På denna sida kan man få möjligheten att vara med i olika kampanjer och testa olika produkter. Nu ska jag testa använda tandkrämen White Now som ska ge vitare tänder och har en whitening effekt som byggs upp vartefter. Den är också en fluortandkräm och kan användast dagligen. Ska bli spännande att testa! Även en tandborste följde med så den tänker jag pröva också.
Ska ta några bilder också, om jag lägger upp dem här sen återstår att se :P


Om någon är intresserad av att testa så har jag flera mindre tuber att dela ut till bekanta och bloggläsare! Så säg till mig nästa gång vid träffas eller kommentera här i inlägget så kontaktar jag dig och skickar på posten :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar