onsdag 18 maj 2011

Ärende onsdag


Söta trötta Snowball igår


Idag har jag hunnit vara till stan och sköta en massa pappers ärenden, till Fpa (jag behövde inte ens köa!) och Pam och till sist handlade jag mat. När jag kom hem hade senaste Elle kommit i postlådan, man blir alltid lika glad :) Ännu till så är ju pärmarna så fina, inte likadana som i butik när man är prenumerant. Sen tänkte jag tipsa om detta Arvid Nordqvist Classic kaffe som vi drack hos min sambos föräldrar, den smakar riktigt gott! Kaffe har ju blivit så dyrt så detta är endast lite dyrare än kulta katriina och dylika. Runt 3-4,90€ beroende på var. Det finns även mörkrostat och andra olika. Jag har inte sett så många här i butikerna, i Sverige finns det ett bredare sortiment eftersom det kommer därifrån. Kanske billigare också?

Nu ska jag hänga upp en tvätt och snart sätta igång med dagens middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar