fredag 20 maj 2011

Just nu -


Just nu så väntar jag bara på en massa papper som ska fyllas i och fixas, sen hoppas jag på det bästa via facket. Går det riktigt bra så kommer det att se bättre ut ekonomiskt snart, men det återstår att se. Det är en hel del pappersarbete först ;)

Jag har frissatid nästa onsdag som jag helt hade glömt bort, så det ska bli skönt. Klipp + färg kommer det att bli. Skulle vilja testa något nytt men ändå inte, får se vad det blir. Utväxten börjar synas nu så det kommer lägligt. Ska boka in nån typ av hudvård också i hemstaden på samma gång, det är verkligen inte ofta man går till en salong. Massage vore väl ändå mer behövligt, men jag vet inte vart jag skulle åka i Vasa? Någon som har tips? :) Jag är väldigt stel känner jag, så det borde vara någon som inte tar i så hårt heller. Jag har väldigt svårt att slappna av i kroppen, svårt att förklara :S

Snart är det helg och ska på lördag fira en bekant lite grann, annars är det jobb som gäller. Får hoppas på fint väder på söndag så man kan hitta på något trevligt utomhus.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar