söndag 15 maj 2011

Pink training

Blev att åka iväg och träna när det ändå är så trist och grått väder. Kom dit när de öppnade, lite folk så det var skönt :) Invigde min nya Nike topp som jag fyndade för ett tag sen, jag gillar den starkt! När jag själv använder mycket t-shirts så trivdes jag super i denna :) Något som jag skulle vilja köpa är en träningstopp med inbyggd bh. Skulle vara kul om man kunde fynda till ett bra pris nånstans. Idag blev det styrketräning armar, axlar, bröst och mage och det gick riktigt bra. Men jag svettades så otroligt! Men det är väl så det ska vara? ;) Efteråt passade jag på att sitta en halvtimme i infraröda bastun, så skönt och avslappnande. De kommer att renovera i sommar bastu-, dusch-, poolavdelningen så det ska bli kul att se hur det blir.

Har nyss ätit och ska snart koka kaffe, men först kolla lite bloggar och sådant innan min sambo ska se på en fotbollsmatch på nätet. Så vi har fortfarande(!) endast en dator i hushållet! Därav lite bloggande =/




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar